Jalkatreeni klo 7.15-8.15

10 min. lämmittely
3x10 Askelkyykky smithissä n. 30 kg
2x15 Jalkaprässi  50 kg
2x15 Polven ojennus 25 kg
2x15 Polven koukistus 25 kg
2x15 Pakarat 20 kg
2x15 Pohkeet 30 kg
10 min jäähdyttely

Treeni meni muuten ihan ok, mutta eilinen treeni tuntui vielä sen verran ettei kyllä pystynyt saamaan täysiä tehoja irti. Lihaksia kiristää ihan hirveästi, vaikka venyttelin eilen tunnin verran kunnolla. Tänään venyttelyt hoidin samaan aikaan aamupäivän toisen ryhmän kanssa, joten toivottavasti huomenna ei kiristä niin ettei pääse sängystä ylös.